Sunday, January 17, 2010

Hari Jadi & Hari Xberapa Nak Menjadi

18 Jan 10..
Esok Hari Jadi Wan.. Jd aku nak wish
"Heppy Besday, Tunangku.."

Tahun ni agak berbeza dgn beberapa tahun kebelakangan ni, coz dia dah ada tunang sekarang (yeay!!) & tahun ni, maybe la.. ada ex-marka dia bg sms wish besday yg konon-konon nya berbunyi begini..
"Selamat hari Jadi Wan. Semoga awak bahagia bersama si dia. Saya meredakan segalanya yg berlaku antara kita"

Cait tui!!!
Boleh belah la minah.. ade aku kesah kau redha ke tak redha.. aku punya penampo kalau kau kena baru kau tahu redha ke tak..

Tentang Hari yg xberapa Jadi pulak..
Peristiwa ni berlaku dalam awal Nov yg lepas.. Aku hangin tahap Gorgon dgn Wan atas segala dosa-dosa dia pd aku. Jd aku nekad nak membalas dendam..
akupun pergi membungkus semua sumpah seranah aku bawak pergi ke Pejabat Pos.

Sampai ke pej pos..
Aku mintak satu slip Pos Laju..
Dengan rasa marah.. Selamber je aku tulis alamat Wan yg berbunyi begini..
Kepada =
Wan Pondan,
No 4 xxxxxxxxxxxx,
xxxxxxxxxxxx,
01xxxxx, Kangar Perlis.

Boleh korang imagine x,
nak sampai ke Perlis tu berapa ramai abang-abang Posmen pegang parsel tu & baca alamat tu & ketawa sesama sendiri.

& Dapat bayang x,
bila abang Pos Laju tu tepon Wan n cakap..
"Hello, En Wan Pondan ke ni, ada Pos Laju untuk Encik"

Kui-kui kui.... padan muka kau..

& Heppy Besday!!!

No comments:

Post a Comment