Monday, November 30, 2009

Bestnye..

Hari ni best giler.. Pg2 dah dpt duit tambahan dari abah untuk belanja persiapan bertunang nnt. Kemudian tghari dapat satlekan downpaymentb untuk photography pertunangan nnt.

Waktu lunch, pegi ke Giant makan2 singgah tgk kedai emas. Aku mmg dah lama nak ice untuk engagement ring. Tetiba mata terpaku pada sebentuk cincin yg perfect giler. $3k++ tu. Terus call Wan & luckily dia agree nak beli kat aku. Wah wah... syoknya...

Disbbkan Wan xde dgn aku time tu (fyi; Wan skrg di Northern State) aku kena deposit dulu untuk booking that ring. Nnt dalam sehari dua lagi, Wan akan kc duit so..leh la aku ambik cincin tu.

Bestnya...

Ptg ni nak p booking make up pulak. Kemudian nak cari kain untuk buat baju masa majlis tu nnt. Harap2 semuanya akan berjalan lancar. Amin....

No comments:

Post a Comment